Jelentkezésével hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a Magyar Zene Háza Közhasznú Nonprofit Kft. az adatkezelési tájékoztatóbanfoglaltak szerint kezelje.
Feladatok:
Adminisztratív feladatok ellátása;
Dokumentumok kezelése;
Postafiókok kezelése
Ügyfelek, vendégek fogadása a recepcióval;
Az iroda működéséhez tartozó partnerekkel való kapcsolattartás;
Meetingek menedzselésében való közreműködés (tárgyalófoglalások koordinálása,
megbeszélések szervezése);
Irodaszerek, egyéb irodai munkához kapcsolódó fogyóeszközök, eszközök beszerzéseinek intézése;
Jegyzőkönyvvezetés értekezleteken;
Szükség esetén irodán kívüli ügyintézés (szerviz, posta, catering, nyomda, közjegyző stb.);
Az irodai munkatársak segítése;
A közvetlen és felsőbb vezetők munkájának segítése, rendkívüli helyzetekben
együttműködés, a megoldás segítése;
Minden egyéb feladat, melyet közvetlen felettese vagy az osztályvezető eseti jelleggel a munkakörének megfelelően a feladatkörébe utal;
Az osztályvezető és a recepciós helyettesítése
Elvárások:
minimum 1 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;